Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Ny dag...

Av Pernilla - 12 juni 2013 19:51

Hej, ny dag med ganska fint väder, de har varit en alldeles vanlig dag utan någt som hänt...

Dottern kom till oss idag och ska sova över, hon ska göra sig iordning inför skolavslutningen imorgon sen på kvällen stundar balen...

då kommer några tjejkompisar till henne hit och de ska gör asig iordning inför balen, mormor & morfar kommer ochså för att fotografera henne/ dem.( bilder kommer )

Jag slutar tidigt i morgon så skönt ska de bli.


De är nu 29 dagar kvar tills vi flyger till Turkiet hela familjen, ska bli skönt o underbart och trevligt att ha hela familjen med sig

vi ska bada och sola äta gott o shoppa och gå på marknader, sevärdheter mm mm..

Ca 12 arbetsdagar kvar att jobba nu innan jag tar 4 v semester, underbart ska det bli, LÄNGTAR MYCKET.


Undrar om det kommer något regn in på fredag som de lovat...? de skulle behövas en rejäl skur så alla blommmor, buskar gräs mm får vatten o så jag slipper vattna ;)

De blir inte mycket skrivande idag, har inte så mycket att skriva om ,men imorgon blir de kanske än mer, hejdå för denna gången.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 9 juni 2013 19:45

Idag 9 juni börjar jag blogga för första gången, de kommer bli lite allmänt att läsa, bilder kommer ochså att finnas. Jag heter Pernilla, har en dotter som har en blogg som jag föjer, de är hennes blogg som gjort att jag ochså vill prova att blogga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards